Facebook open

baner Perfect SPA Awards 2019 glowny

Żyj wellness

Podróże nie tylko kształcą. Bywają też męczące i stresujące – zwłaszcza te długie. Zgiełk, hałas, pośpiech, zastane mięśnie i odrętwiałe kości po wielogodzinnych lotach samolotem. Zbliżające się wakacje to czas bliskich i dalekich podróży oraz godziny spędzone na lotniskach. Coraz częściej znajdziemy na nich przyjazne podróżnym strefy ciszy i odosobnienia.
Kwitnące lawendowe pole to jeden z najpiękniejszych obrazów, które namalowała natura. Ale fioletowe kwiaty cenią nie tylko esteci, ale i kosmetolodzy, farmaceuci oraz smakosze. Lawendę warto więc mieć na balkonie, na kuchennej półce z przyprawami, w domowej apteczce oraz szukać jej jako składnika kosmetyków.
Niskie temperatury, ponura aura i krótkie dni nie sprzyjają kondycji, odbierają siły, dobry humor i zdrowie. Oto 7 sposobów na podniesienie odporności.
Zainteresowanie tematem długowieczności wzrasta z dnia na dzień. Media bombardują nas reklamami najlepszych kremów anti-aging, suplementów diety czy zabiegów, które sprawią, że będziemy mieć ciała 20-latków. Czy istnieją klucze do długowieczności? I czego możemy nauczyć się od stulatków?
Współczesny świat tętni mnogością dźwięków, zwłaszcza w dużych miastach. Wciąż bombardują na odłosy przejeżdżających samochodów i uliczny gwar. Jeśli sądzimy, że nie ma to większego wpływu na nasze zdrowie i samopoczucie, jesteśmy w błędzie.
Zanim długie wieczory i pogarszająca się pogoda wpędzą nas w jesienne przygnębienie, warto poszukać skutecznej metody na zachowanie dobrego samopoczucia.
Każdy z nas doświadcza ich kilkanaście razy dziennie, poprawiają nam samopoczucie, pomagają planować przyszłość. Zbadanie mechanizmów powstawania mimowolnych wspomnień autobiograficznych może pomóc w walce ze traumatycznymi wspomnieniami.
O holistycznych metodach uzdrawiania - rozmowa z Chandra Bhandari, byłym ambasadorem Indii w Polsce, propagatorem jogi i ajurwedy.
Dlaczego ich potrzebujesz, czego o nich nie wiesz i czego twój lekarz może nigdy ci nie powie? ‒ wyjaśnia specjalistka medycyny anti-aging, regeneracyjnej i funkcjonalnej dr Monika Juszczyk.
Wyborny smak, aromat i widok w jednym. Herbaty kwitnące zaspokajają wszystkie zmysły, a do tego są zdrowe. Nazywa się je herbatami artystycznymi lub herbatami miłości.
Znana i lubiana aktorka Dominika Ostałowska zdecydowała się na METAMORFOZĘ. Jest już po testach MRT i przystąpiła do programu LEAP, dzięki któremu ma nadzieję na znaczącą poprawę jakości swojego życia. Liczy też na to, że swoją postawą zainspiruje innych do działania i dbania o swoje zdrowie.
W codziennym pośpiechu nie zdajemy sobie sprawy, jak rozpaczliwie nasz organizm stara się utrzymać wewnętrzną równowagę, zagrożoną czynnikami zewnętrznymi, w tym naszymi działaniami, np. jedzeniem. O tym, że jedzenie może szkodzić na różne sposoby, mówi dr Mark Pasula.
Nie jesteś w nastroju? Boli cię głowa? To nie powód, żeby rezygnować ze zbliżenia. Seks poprawi twoje samopoczucie, dostarczy przyjemności, ale też pozytywnie wpłynie na zdrowie i odchudzi. Ponoć może nawet przedłużać życie!
Chcesz lepiej zrozumieć siebie? Odkryć wewnętrzne źródło swoich problemów i braku równowagi? Znaleźć harmonię między energią emocjonalną, fizyczną i duchową? Naucz się pracować z czakrami – najważniejszymi ośrodkami energetycznymi w twoim ciele.
Doskonałe urządzenie na jesienno-zimową aurę.
Sen to zdrowie! A sen w podróży skraca ją, pomaga odpocząć i zrelaksować się. Ale nie wszyscy potrafią spać np. w samolotach. Dla nich przygotowuje się na lotniskach kabiny do drzemki.
Zmienna pogoda, zimowa dieta uboga w witaminy i minerały, brak słońca, stres. To wszystko sprawia, że najpiękniejszą porę roku często witasz zmęczona, osłabiona i z deficytem energii. Na szczęście są sposoby na wiosenne przesilenie
Sylwoterapia w Ogrodzie Medytacji w Manor House SPA Chlewiska.
Jak uzyskać wymarzoną sylwetkę i piękną skórę? Dr h.c. Peter Jentschura prezentuje autorską metodę, pozwalającą na utrzymanie dobrej figury, a także odzyskanie pięknej i dobrze ukrwionej skóry.
12 marca to Światowy Dzień Drzemki. Badania wykazują, iż zaledwie 26-minutowa drzemka w ciągu dnia może podnieść produktywność aż o 34%.