Odkryj nowy wymiar
gościnności SPA&Wellness

Postaw na technologię, dzięki której cały proces obsługi Gości i zarządzanie hotelem masz w jednym systemie. 

Oferowanie niezapomnianych doświadczeń pomaga przyciągnąć i zatrzymać Gości poszukujących relaksu na najwyższym poziomie. 

Fakty nie pozostawiają wątpliwości, znaczenie nowoczesnych technologii sukcesywnie rośnie i przekłada się na realne wyniki, także w branży hotelarskiej:

  • Hotele wykorzystujące zaawansowane systemy zarządzania nieruchomościami (PMS) mogą osiągnąć nawet 20% wzrost efektywności operacyjnej poprzez automatyzację procesów i lepszą koordynację między działami (źródło: Software Advice)
  • Niemal 70% gości hotelowych woli używać swojego smartfona do zameldowania i wymeldowania się z hotelu, a także do zarządzania swoim pobytem (źródło: Hospitality Net)
  • 57% gości hotelowych oczekuje, że ich pobyt będzie spersonalizowany na podstawie wcześniejszych interakcji i preferencji (źródło: Amadeus)

Adaptacja do zmieniających się oczekiwań gości w sektorze SPA&Wellness umożliwia hotelom nie tylko przetrwanie w dynamicznie zmieniającym się środowisku, ale również wyróżnienie się na tle konkurencji.

Pakiet korzyści dla obiektu

Odkryj nowy wymiar
zarządzania SPA&Wellness

Zintegrowana
obsługa SPA

Nasz system PMS umożliwia pełną integrację obsługi SPA z innymi departamentami obiektu, zapewniając jednolity system płatności i sprawną koordynację między działami. Dzięki temu, zarządzanie staje się bardziej efektywne, a pracownicy mogą lepiej reagować na potrzeby gości.

Efektywne
planowanie zabiegów

PremiumHotel oferuje zaawansowane narzędzia do planowania zabiegów i terapii, zarządzania dostępnością personelu oraz sprzętu. To umożliwia precyzyjne dostosowanie oferty SPA do potrzeb gości i optymalizację harmonogramu pracy.

Zsynchronizowana
sprzedaż zabiegów

System zapewnia synchronizację sprzedaży zabiegów z zarządzaniem obiektem, umożliwiając weryfikację dostępności na etapie rezerwacji. To zwiększa wygodę klientów i efektywność procesów rezerwacyjnych.

Dedykowane
rozwiązania medical

System obsługuje elektroniczną dokumentację medyczną zintegrowaną z IKP, co ułatwia zarządzanie informacjami o zabiegach i poprawia standardy opieki.

Narzędzia
analizy i raportowania

Zintegrowane narzędzia analityczne, w tym systemy zarządzania przychodami i gospodarka magazynowa, pomagają w optymalizacji kosztów, poprawie wydajności i maksymalizacji przychodów.

Obsługa
karnetów i voucherów

System umożliwia zarządzanie systemem lojalnościowym oraz obsługę różnego rodzaju karnetów i voucherów, co przyczynia się do zwiększenia lojalności klientów.

Odkryj nowy wymiar
obsługi Gości SPA&Wellness

Rezerwacje
i płatności online

Wykorzystując aplikację hotelową umożliwiamy gościom wygodną rezerwację pobytów i zabiegów online, a także rozliczanie płatności w prosty i bezpieczny sposób.

Relacje
i komunikacja

Czat w aplikacji umożliwia szybki kontakt z recepcją, zamawianie usług room service czy dostęp do informatora hotelowego. Bezproblemowa komunikacja zwiększa zadowolenie gości, umożliwiając im natychmiastowe zgłaszanie potrzeb lub zapytań.

Marketing
automation

Dzięki danym z systemu PMS i narzędziom automatyzacji marketingu oferujemy możliwość upsellu zabiegów i poprawy komfortu gości, np. poprzez przypomnienia o zabiegach.

Podpis
elektroniczny

Możliwość wykorzystania podpisu elektronicznego do obsługi dokumentacji  np. na tabletach graficznych, jest nowoczesnym rozwiązaniem ograniczającym zużycie papieru i umożliwiającym realizację procesów online. Podpis z wykorzystaniem węzła krajowego jest wiążącą forma autoryzacji.

Agenda pobytu
i oceny Gości

W aplikacji Goście nie tylko mają podgląd zaplanowanych zabiegów, ale również mogą oceniać je bezpośrednio w aplikacji, co daje cenne informacje zwrotne i pomaga w dalszym doskonaleniu oferty.

Odkryj obiekty SPA&Wellness które już nam zaufały:

Poznaj opinie kientów

Z dumą mówimy o tym, że jesteśmy topowym obiektem Medical w Polsce i to właśnie system do zarządzania medycznym obszarem działalności był punktem wyjścia naszej współpracy z firmą Betasi. Dość szybko okazało się jednak, że oprogramowanie PremiumHotel oferuje również możliwość kompleksowej obsługi części hotelowej, więc wdrożyliśmy je w całym obiekcie. Naszym Gościom oferujemy nie tylko luksusowy relaks, ale także profesjonalną terapię czy rehabilitacje, a funkcje systemu bardzo dobrze odpowiadają specyficznym potrzebom i wymogom stawianym świadczeniu oferowanych przez nas usług. 

Wojciech Tworek, General Manager, Bristol **** Art & Medical Spa

Sami prowadzimy rodzinny biznes, więc z radością współpracujemy z ludźmi, którzy podzielają nasze wartości, a firmę Betasi z pewnością możemy do tego grona zaliczyć. To nie tylko specjaliści z ogromnym doświadczeniem w branży hotelarskiej i uzdrowiskowej, ale też zgrany, zawsze dostępny zespół życzliwych ludzi. Z oprogramowania Betasi korzystają wszystkie nasze hotele w Ustce, czyli: Hotel Grand Lubicz - Uzdrowisko Ustka, Hotel Lubicz - Wellness & SPA oraz The Sun by Lubicz. System odpowiada ich różnym potrzebom w kwestii zarządzania obiektem, a także dobrze sprawdza się w zakresie obsługi oferty medycznej, SPA i basenów. Dlatego też z całą odpowiedzialnością możemy polecić firmę Betasi jako rzetelnego partnera w biznesie. 

Łukasz de Lubicz-Szeliski, Prezes Zarządu, Grand Lubicz Uzdrowisko Ustka *****

W Hotelu Heron korzystamy z PremiumHotel od 2021 roku i już z perspektywy tego czasu widzimy jak bardzo program usprawnił pracę wszystkich departamentów. Wszelkie niezbędne dla nas informacje są dostępne w jednym miejscu, co znacznie upraszcza komunikację i przekazywanie danych. Dodatkowo praca z programem jest intuicyjna, więc wdrożenia nowych pracowników do jego obsługi nie wymagają długich godzin nauki, a dodatkowym wsparciem dla personelu jest także stały kontakt z serwisem. 

Sami ciągle szukamy nowych sposobów na ulepszenie i uatrakcyjnienie oferty hotelu, dlatego mocno doceniamy fakt, że dla firmy Betasi jest również ważny rozwój. Program ciągle jest rozwijany, m.in. w odpowiedzi na zgłaszane przez nas potrzeby - na przestrzeni naszej współpracy widzimy duże usprawnienia w działaniu i dostępnych funkcjach.

Marta Klepka, Dyrektor, Heron Live Hotel *****

W Hotelu Bania z otwartością podchodzimy do nowoczesnych narzędzi, które naszym Gościom zapewniają wygodę, a nam pozwalają na optymalizację pracy i osiąganie lepszych wyników biznesowych. Z oprogramowania Betasi korzystamy w obszarze organizacji pracy hotelu, obsługi konferencji oraz SPA Sielsko Anielsko. Zaletą systemu jest jego stały rozwój i możliwość łatwej rozbudowy o dodatkowe funkcje i raporty – jest to szczególnie ważne w przypadku poszerzania oferty hotelu. Istotną dla nas funkcją PremiumHotel są też rozwiązania umożliwiające dynamiczne zarządzanie cenami i konfigurowanie aktualnego kształtu oferty tak, by optymalizować wykorzystanie pokoi. 

Karol Pilch, Dyrektor sprzedaży, Hotel Bania Thermal&Ski ****

System Premium Hotel od firmy Betasi Sp. z o.o. został wdrożony w Hotelu AQUARIUS SPA***** w marcu 2023 roku i jest z powodzeniem wykorzystywany do optymalizacji procesów zarządzania oraz obsługi Gości. Dzięki funkcjom systemu, a także jednej wspólnej bazie danych dostępnej dla wszystkich działów hotelu, udało nam się poprawić komunikację pomiędzy personelem oraz zwiększyć automatyzację pracy działów zajmujących się bezpośrednią obsługą Gości.

Szerokie możliwości raportowania usprawniają procesy decyzyjne i bieżące reagowanie na dynamiczne zmiany w obłożeniu. Profesjonalny serwis oraz fachowe doradztwo z Betasi zapewniają nam wsparcie na każdym etapie współpracy, począwszy od wdrożenia, poprzez liczne aktualizacje uwzględniające indywidualne potrzeby naszego hotelu.

Uważam, że dobry i nowoczesny system hotelowy jest niezbędny do świadczenia usług najwyższej jakości i mogę zarekomendować firmę Betasi jako doświadczonego i kompetentnego Partnera.  

Dominik Leśniak, Dyrektor Generalny, Hotel AQUARIUS SPA*****

Współpracę z Betasi rozpoczęliśmy w 2015 roku realizując wdrożenie systemu w kompleksie Osada Śnieżka, a aktualnie z oprogramowania korzystają wszystkie hotele z Grupy Górskie Resorty. Funkcjonowanie w tak dużej skali niesie sporo wyzwań, więc szczególnie cenimy kompleksowe wsparcie PremiumHotel w obsłudze wielu multidyscyplinarnych obiektów. Istotne są dla nas także rozbudowane możliwości systemu w zakresie dokonywania przekrojowych analiz z uwzględnieniem danych pochodzących ze wszystkich departamentów hotelu. Zautomatyzowane księgowanie na podstawie standardu USALI to dla nas ogromna oszczędność czasu i źródło kluczowych dla zarządzania hotelami danych. 

Wojciech Piotrowski, Wiceprezes Zarządu / Revenue & E-commerce Director, Górskie Resorty

Jako ApartHotel oferujemy Gościom nie tylko noclegi i bliskość Term Uniejów, ale także doskonałą kuchnię i możliwość organizacji imprez oraz eventów. Aby świadczyć kompleksowe usługi na wysokim poziomie potrzebujemy solidnego wsparcia ze strony programu hotelowego. Od początku działalności obiektu korzystamy z oprogramowania Betasi,  jesteśmy zadowoleni z działania systemu oraz wysokiej jakości obsługi serwisowej oraz szkoleniowej. 

Edyta Majewska, Dyrektor Generalny, Aparthotel Termy Uniejów ****

Oferta hotelu Natura Mazur jest szeroka, dlatego szczególnie zależało nam na tym, by wdrożyć system hotelowy, który pozwoli połączyć wszystkie obszary działalności. Podjęliśmy dobrą decyzję wybierając PremiumHotel. Oprogramowanie Betasi jest wszechstronne i daje naprawdę duże możliwości wykorzystania, jednocześnie umożliwiając ich dostosowanie do indywidualnych potrzeb obiektu. U nas sprawdza się zarówno w zarządzaniu hotelem, strefą SPA czy zapleczem konferencyjnym, jak i w sezonowej obsłudze punktów gastronomicznych oraz wynajmu domków letniskowych. Doceniamy również bezpośredni kontakt z firmą, możliwość realizacji szkoleń i niezawodne wsparcie działu serwisowego. 

Adriana Rogalska, Dyrektor, Natura Mazur**** Resort & Conference

Kilkukrotnie miałem okazję realizować wdrożenie oprogramowania Betasi w hotelach z Grupy Górskie Resorty, z których każdy ma nieco odmienny charakter i własną specyfikę. Dobór modułów i zakres działania PremiumHotel każdorazowo byliśmy w stanie skonfigurować tak, by zapewnić sprawne funkcjonowanie naszych hoteli. Wykorzystywanie tego samego systemu we wszystkich działach kolejnych obiektów znacznie upraszcza czynności operacyjne i umożliwia stały rozwój naszej oferty.      

Karol Brześkiewicz, Dyrektor, Platinum Mountain ***** Hotel & Spa

Z uwagi na pięciogwiazdkowy standard Hotelu Hamilton i jego usytuowanie w bliskim naszym zachodnim sąsiadom Świnoujściu, spore grono Gości korzystających z ofert obiektu to turyści z Niemiec. Oprogramowanie Betasi od lat umożliwia nam sprawną, skuteczną obsługę tych grup zorganizowanych m.in. dzięki możliwości automatycznego planowania zabiegów. System upraszcza realizację niezbędnych rozliczeń i dokumentacji, co jest wielką zaletą tego rozwiązania. 

Roman Kucierski, Dyrektor Zarządzający, Hamilton Conference Hotel Spa & Wellness *****

W Holimo szczególnie cenimy dobre relacje. Stawiamy na nie zarówno w podejściu do naszych Gości, naszego zespołu, jak i do naszych partnerów biznesowych. Firmę Betasi doceniamy zarówno jako dostawcę oprogramowania hotelowego, które skutecznie wspiera codzienne funkcjonowanie naszego obiektu, jak i za profesjonalne wsparcie w zakresie używania tego narzędzia. Niezwykle cenimy sobie także życzliwość i dobrą atmosferę, w jakiej nasza współpraca się odbywa. Można na nich liczyć przez 365 dni w roku.

Agata Hendzel, Członek Zarządu, Holimo Hotel

Firma Betasi zdecydowanie zdaje sobie sprawę z tego, że przy wdrażaniu systemu PMS dobra organizacja to podstawa sukcesu. Nie tylko maja sprawdzony plan działania, ale także potrafią skutecznie go zrealizować. Uruchomienie oprogramowania zawsze wiąże się ze sporym zamieszaniem, wynikającym z konieczności skoordynowania prac we wszystkich departamentach, dla wielu urządzeń w obiekcie. Ogromne doświadczenie pracowników serwisu pomaga sprawnie i bezpiecznie przejść przez cały ten proces oraz jest nieocenionym wsparciem na późniejszych etapach pracy z programem.

Paweł Sobiło, Informatyk, Shuum Boutique Wellness Hotel ****

W Grupie Hoteli Nadmorskich Hotel Unitral specjalizuje się w ofercie Medical SPA, oferując Gościom bogaty wybór zabiegów leczniczych, zabiegów SPA oraz saun i basenów. W planowaniu wizyt oraz zarządzaniu harmonogramami pracy wspierają nas rozwiązania marki Betasi. Szczególnie doceniamy ich elastyczność i to, że rozwijają się razem z nami, a kolejne rozbudowy naszego hotelu i poszerzanie oferty nie wymagają od nas zmiany dostawcy oprogramowania. 

Joanna Małgorzata Kugler, Dyrektor sprzedaży i marketingu, Hotel Medical SPA Unitral Mielno****

Zdecydowaliśmy się na wybór oprogramowania Betasi m.in. dlatego,  że w ramach systemu możliwa była integracja z już istniejącymi w obiekcie urządzeniami typu bramki basenowe czy zamki hotelowe. Zmiana programu do zarządzania hotelem na PremiumHotel nie tylko pozwoliła uniknąć kosztownej wymiany sprzętu, ale przyczyniła się również do optymalizacji pracy. Połączenie obsługi wszystkich departamentów w ramach jednego systemu znacznie usprawnia procesy i pozwala działać skuteczniej.

Weronika Matula, Dyrektor hotelu, Hotel Stok**** Ski & Spa

Współpracujemy z firmą Betasi nieprzerwanie od 2012 roku, czyli od ponad 10 lat, na przestrzeni których Premium Hotel wdrażaliśmy w czterech obiektach Olymp. 

Decyzję o kompleksowym wdrożeniu systemu Premium Hotel w każdym dziale naszych obiektów uważamy za korzystną oraz godną polecenia innym firmom. 

Wspólna dla wszystkich obiektów baza danych, znacznie ułatwia wewnętrzną komunikację i zarządzanie. Jeden program umożliwia kompleksową obsługę rezerwacji i dostęp do bieżących danych. Oprogramowanie i jego elastyczne funkcje pozwalają sprawnie rozwijać działalność, przeprowadzać zmiany personalne i realizować szkolenia nowych pracowników. 

Firma BETASI bardzo profesjonalnie podchodzi do wszystkich zadań, wspiera wiedzą, dostarcza wysokiej jakości rozwiązania oraz sprawnie reaguje na nasze wszelkie zgłoszenia i prośby. 

Dyrekcja, Zarząd zespół obiektów Olymp, Olymp spa&wellness

Odkryj rozwiązania dedykowane
hotelarzom i Gościom

Porozmawiajmy 
o Twoim obiekcie

Skontaktuj się z nami

Prześlij formularz, umów się na bezpłatną konsultację  i odkryj potencjał technologii, która ułatwia zarządzanie, zwiększa zadowolenie gości i maksymalizuje Twoje przychody.

Przesuń w prawo aby wysłać

W zakładce FAQ znajdziesz odpowiedzi na te najczęściej zadawane nam przez Klientów.

Ciekawi Cię kim jesteśmy? Poznaj ludzi, którzy tworzą naszą firmę i wartości, jakie przyświecają nam we współpracy.

Preferencje plików cookie
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies klikając przycisk Ustawienia. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.
Preferencje plików cookie
Wykorzystanie plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.

Więcej informacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie prosimy o kontakt.