Page 24 - Eden_01-03_2019
P. 24
URODA
MARKI SP
MARKI SPAA
Od 15 lat Magazyn EDEN towarzyszymy rozwijającemu się rynkowi SPA & Wellness. d 15 lat Magazyn EDEN towarzyszymy rozwijającemu się rynkowi SPA & Wellness.
O
Z tej okazji przygotowaliśmy przegląd 15 wiodących marek kosmetycznych SPA.
Są wśród nich kosmetyki istniejące na rynku polskim lub zagranicznych ponad sto lat,
są i takie, które choć powstały stosunkowo niedawno,
szybko i skutecznie zaskarbiły sobie serca klientek.
łaściciel obiektu SPA, jego menadżer czy po pro- tylko z jedną firmą), dzięki którym mogą zapewnić pełną gamę
stu klient korzystający z zabiegów – bez wątpie- potrzebnych zabiegów na twarz i ciało. Menu uzupełniają dodat-
nia każdy przyzna, że dla wszystkich bez wyjątku kowo liczne masaże.
W wybór marki kosmetycznej w hotelowym SPA, Często, zarówno w języku potocznym, jak i w branży słowo
day SPA czy salonie kosmetycznym to istotna, żeby nie powie- „SPA” jest nadużywane. Wśród kosmetyków, które z tym poję-
dzieć kluczowa sprawa. Dla obiektu to być, albo nie być na coraz ciem mają niewiele wspólnego, spotykamy produkty codzien-
bardziej zatłoczonym rynku. Dla klientów – wygoda, bezpieczeń- nego użytku, jak: balsam SPA, żel pod prysznic SPA, sól do stóp
stwo i możliwość dokonywania właściwych wyborów. Jak zatem itd. Bywalcy SPA wiedzą, iż są to tylko działania marketingowe,
wybrać obiekt SPA i markę kosmetyczną dla siebie? Nie wystar- a prawdziwe kosmetyki SPA, oferujące coś więcej niż tylko mod-
czy spytać doświadczonej koleżanki, bo ona może mieć zupełnie ny chwyt marketingowy, znajdujemy w salonach kosmetycznych,
inną skórę, a zatem i potrzeby. Warto kierować się własnymi obiektach SPA i klinikach medycyny estetycznej. Nie znajdziemy
potrzebami oraz spójnością w organizacji przestrzeni w salonie. ich w marketach czy drogeriach.
Wszak SPA to nie tylko skuteczna pielęgnacja, ale także relaks Coraz częściej zdarza się, że proponowana w salonie marka
i wiążące się z nim bardzo subiektywne odczucia estetyczne. posiada też powszechnie dostępne kosmetyki detaliczne. Wtedy
Jeśli nie mamy swoich ulubionych rytuałów i kosmetyków, zbyt przynajmniej znamy ją i wiemy, czy nam odpowiada czy nie. Ale
duża ilość marek w jednym obiekcie wprowadzi zamęt w głowie kosmetyki SPA to jednak zupełnie oddzielna gałąź w kosmetycz-
i utrudni wybór, zbyt mała – nie pozostawi go wcale. Tak źle i tak nej branży. Często produkowane są przez firmy nieuczestniczące
niedobrze. Najlepszy jest złoty środek. Przeważnie salony i hotele w rynku masowym. Są to zupełnie inne marki, a ich dostępność
SPA mają po 2-3 główne marki kosmetyczne (rzadziej związane są jest ograniczona.
40 | EDEN | LUTY-MARZEC 2019
40-45_15_lat_kosmetykow.indd 40 2019-03-11 20:36:29