Page 24 - Eden_01-03_2019
P. 24

URODA




























                 MARKI             SP
                 MARKI             SPAA









                   Od 15 lat Magazyn EDEN towarzyszymy rozwijającemu się rynkowi SPA & Wellness.  d 15 lat Magazyn EDEN towarzyszymy rozwijającemu się rynkowi SPA & Wellness.
                   O
                       Z tej okazji przygotowaliśmy przegląd 15 wiodących marek kosmetycznych SPA.
                   Są wśród nich kosmetyki istniejące na rynku polskim lub zagranicznych ponad sto lat,
                                      są i takie, które choć powstały stosunkowo niedawno,
                                        szybko i skutecznie zaskarbiły sobie serca klientek.









                             łaściciel obiektu SPA, jego menadżer czy po pro-  tylko z jedną firmą), dzięki którym mogą zapewnić pełną gamę
                             stu klient korzystający z zabiegów – bez wątpie-  potrzebnych zabiegów na twarz i ciało. Menu uzupełniają dodat-
                             nia każdy przyzna, że dla wszystkich bez wyjątku  kowo  liczne masaże.
                 W wybór marki kosmetycznej w hotelowym SPA,             Często, zarówno w języku potocznym, jak i w branży słowo
                 day SPA czy salonie kosmetycznym to istotna, żeby nie powie-  „SPA” jest nadużywane. Wśród kosmetyków, które z tym poję-
                 dzieć kluczowa sprawa. Dla obiektu to być, albo nie być na coraz  ciem mają niewiele wspólnego, spotykamy produkty codzien-
                 bardziej zatłoczonym rynku. Dla klientów – wygoda, bezpieczeń- nego użytku, jak: balsam SPA, żel pod prysznic SPA, sól do stóp
                 stwo i możliwość dokonywania właściwych wyborów. Jak zatem   itd. Bywalcy SPA wiedzą, iż są to tylko działania marketingowe,
                 wybrać obiekt SPA i markę kosmetyczną dla siebie? Nie wystar-  a prawdziwe kosmetyki SPA, oferujące coś więcej niż tylko mod-
                 czy spytać doświadczonej koleżanki, bo ona może mieć zupełnie  ny chwyt marketingowy, znajdujemy w salonach kosmetycznych,
                 inną skórę, a zatem i potrzeby. Warto kierować się własnymi   obiektach SPA i klinikach medycyny estetycznej. Nie znajdziemy
                 potrzebami oraz spójnością w organizacji przestrzeni w salonie.   ich w marketach czy drogeriach.
                  Wszak SPA to nie tylko skuteczna pielęgnacja, ale także relaks   Coraz częściej zdarza się, że proponowana w salonie marka
                 i wiążące się z nim bardzo subiektywne odczucia estetyczne.   posiada też powszechnie dostępne kosmetyki detaliczne. Wtedy
                 Jeśli nie mamy swoich ulubionych rytuałów i kosmetyków, zbyt   przynajmniej znamy ją i wiemy, czy nam odpowiada czy nie. Ale
                 duża ilość marek w jednym obiekcie wprowadzi zamęt w głowie   kosmetyki SPA to jednak zupełnie oddzielna gałąź w kosmetycz-
                 i utrudni wybór, zbyt mała – nie pozostawi go wcale. Tak źle i tak   nej branży. Często produkowane są przez firmy nieuczestniczące
                 niedobrze. Najlepszy jest złoty środek. Przeważnie salony i hotele  w rynku masowym. Są to zupełnie inne marki, a ich dostępność
                 SPA mają po 2-3 główne marki kosmetyczne (rzadziej związane są  jest ograniczona.

                40   |  EDEN |  LUTY-MARZEC  2019





          40-45_15_lat_kosmetykow.indd   40                                                                             2019-03-11   20:36:29
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29