Page 24 - Eden_01_02_2018
P. 24
URODA
PIELĘGNACJA Z NATURY
Misją znakomitej włoskiej marki Philip Martin’s jest łączenie naturalnych składników pochodzących
z ekologicznych gospodarstw i nietoksycznych składników chemicznych w celu zapewnienia idealnej
równowagi pomiędzy jakością, zdrowiem i efektem działania.
zięki dużemu zapotrzebowaniu na produkty naturalne, doznania i zapewniającą maksymalną jakość, bez uszczerbku dla
w ciągu kilku lat firma Philip Martin’s zwiększyła pro- wyznawanych wartości. Szeroka gama produktów umożliwia sta-
dukcję, standardy kontroli jakości i produkcji w celu ranny dobór do indywidualnych potrzeb, zapewnia stały rozwój
Duzyskania powszechnie znanych i cenionych na całym i pozwala osiągnąć poziom doskonałości.
świecie certyfikatów, takich jak Ecocert.
DLACZEGO PHILIP MARTIN’S?
FILOZOFIA Produkty: stworzone z użyciem biokompatybilnych i certyfiko-
Philip Martin’s to włoska marka, która tworzy biokompatybilne wanych składników, które zapewniają zdrową pielęgnację, przy
produkty kosmetyczne, łącząc poszukiwania jakości jednoczesnym szacunku i dbałości zarówno o klienta jak i środo-
i dobrego samopoczucia oraz zapewniając osiągnięcie równo- wisko naturalne.
wagi między naturą i najnowszymi osiągnięciami naukowymi. Rytuały pielęgnacyjne: zmysłowe wrażenia, dzięki którym
Filozofię firmy odzwierciedla logo – dwie złączone dłonie to wizyta w salonie staje się wyjątkowym i szczególnym momen-
metafora pracy i partnerstwa w świecie Philip Martin’s. Oko po- tem przyjemności.
środku to symbol patrzenia w przyszłość. Produkty tworzone są Szkolenia: innowacyjny sposób na pozytywną motywację i kre-
ze składników pochodzenia roślinnego, aby zaoferować efektyw- atywność zespołu.
ność i maksimum uwagi zarówno klientom jak i otoczeniu. Model biznesu z sukcesem: unikalny pomysł na biznes, który
Doświadczenia sensoryczne Philip Martin’s sprawiają, że w krótkim czasie pozwolił rozwinąć się firmom w ponad 30
każdy zabieg jest wyjątkową chwilą, gwarantującą niezwykłe krajach.
46 | EDEN | STYCZE -LUTY 2018
46-47_pHILIP_mARTINS.indd 46 2018-02-07 21:41:26