Page 25 - Eden_01_02_2018
P. 25
DOBRA MARKA
HISTORIA rozwija się i poszukuje nowych naturalnych formuł organicznych,
Firma została założona w 1984 we Włoszech przez Mauro Trimi- bez siarczanów, pigmentów syntetycznych, tworzyw sztucznych,
gliozzi, który po latach pracy w biznesie kosmetyków ekolo- alkoholu, glikolu propylenowego, parabenów metylowych czy butylo-
gicznych stworzył markę w 2006. Nazwa firmy inspirowana jest wych. Szczególną uwagę zwraca na wysokie standardy jakości, które
imionami jego synów Filippo i Martin, które dla Mauro były sym- wyróżniają firmę od samego początku.
bolem czystości i szczerości. Po narodzinach Tommaso, trzeciego
dziecka, powstała linia do pielęgnacji dla dzieci – Tommy Baby. PRODUKTY
Naturalne i nieagresywne dla skóry i włosów produkty zapewnia-
PRODUKCJA ją wyjątkową wydajność i efektywność. Wiele z nich ma wszech-
Philip Martin’s łączy składniki pochodzenia naturalnego i organicz- stronne zastosowanie – mogą być wykorzystywane zarówno do
nego z nietoksycznymi składnikami chemicznymi. Połączenie ich z pielęgnacji włosów i skóry. A przestrzeganie procedur przypisa-
olejkiem jojoba, esencją z ekologicznych pomarańczy z Calabrii, wło- nych do poszczególnych rytuałów, zarówno tych związanych
skim aloesem czy śródziemnomorską oliwą z oliwek, zabiera markę z pielęgnacją codzienną, jak i profesjonalną, zapewnia najlepsze
na najwyższy poziom tworzenia kosmetyków i zapewnia osiągnięcie efekty działania. Akademia Philip Martin’s organizuje różnorod-
właściwej równowagi między naturą i nauką. Firma wykorzystuje ne szkolenia dotyczące zastosowania produktów, jak i wiedzy na
najlepsze „know-how” i technologie, aby z powodzeniem produko- temat składników INCI, która staje się fundamentalnym narzę-
wać i dystrybuować swoje produkty na całym świecie. Do tego stale dziem współpracy. n
STYCZE -LUTY 2018 | EDEN | 47
46-47_pHILIP_mARTINS.indd 47 2018-02-07 21:41:37