Page 25 - Eden_01_02_2018
P. 25

DOBRA MARKA





















                   HISTORIA                                                 rozwija się i poszukuje nowych naturalnych formuł organicznych,
                   Firma została założona w 1984 we Włoszech przez Mauro Trimi-  bez siarczanów, pigmentów syntetycznych, tworzyw sztucznych,
                   gliozzi, który po latach pracy w biznesie kosmetyków ekolo-  alkoholu, glikolu propylenowego, parabenów metylowych czy butylo-
                   gicznych stworzył markę w 2006. Nazwa firmy inspirowana jest   wych. Szczególną uwagę zwraca na wysokie standardy jakości, które
                   imionami jego synów Filippo i Martin, które dla Mauro były sym-  wyróżniają firmę od samego początku.
                   bolem czystości i szczerości. Po narodzinach Tommaso, trzeciego
                   dziecka, powstała linia do pielęgnacji dla dzieci – Tommy Baby.  PRODUKTY
                                                                            Naturalne i nieagresywne dla skóry i włosów produkty zapewnia-
                   PRODUKCJA                                                ją wyjątkową wydajność i efektywność. Wiele z nich ma wszech-
                   Philip Martin’s  łączy składniki pochodzenia naturalnego i organicz-  stronne zastosowanie  – mogą być wykorzystywane zarówno do
                   nego z nietoksycznymi składnikami chemicznymi. Połączenie ich z    pielęgnacji włosów i skóry. A przestrzeganie procedur przypisa-
                   olejkiem jojoba, esencją z ekologicznych pomarańczy z Calabrii, wło-  nych do poszczególnych rytuałów, zarówno tych związanych
                   skim aloesem czy śródziemnomorską oliwą z oliwek, zabiera markę   z pielęgnacją codzienną, jak i profesjonalną, zapewnia najlepsze
                   na najwyższy poziom  tworzenia kosmetyków i zapewnia osiągnięcie   efekty działania. Akademia Philip Martin’s  organizuje różnorod-
                   właściwej równowagi między naturą i nauką. Firma wykorzystuje   ne szkolenia dotyczące zastosowania produktów, jak i wiedzy na
                   najlepsze „know-how” i technologie, aby z powodzeniem produko-  temat składników INCI, która staje się fundamentalnym narzę-
                   wać i dystrybuować swoje produkty na całym świecie. Do tego stale   dziem współpracy.                   n

















































                                                                                                      STYCZE -LUTY 2018  |  EDEN |   47




          46-47_pHILIP_mARTINS.indd   47                                                                                         2018-02-07   21:41:37
   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30