Page 57 - Polska_na_weekend_wersja_skrocona
P. 57

Marcin Betliński,              Andrzej Chmielewski,           Cezary Szczerbiński,
                      doradca  iƒ szkoleniowiec  SPA,  CEO   Dyrektor Generalny firmy Nova Group  Dyrektor Generalny Thalgo Poland
                      wƒ szkoleniowo-konsultingowej  firmie   Rynek  hoteli  SPA  rozwija  się  w Polsce   Kiedy ponad dwadzieścia pięć lat temu zaczy-
                      SPA Professionals              niezwykle  dynamicznie  i my  jako  Nova   nałem swoją przygodę na rynku kosmetycz-
                      Rynek  SPA  rozwija  się  bardzo  inten-  Group zprzyjemnością to obserwujemy   nym, oSPA praktycznie nikt nie słyszał. Wna-
                      sywnie. Pojawia się coraz więcej inte-  ibierzemy udział wjego rozwoju. Wmo-  stępnych latach zaczęły pojawiać się obiekty
                      resujących  realizacji  oraz  pomysłów.   jej opinii przyszłością SPA jest oferta de-  oferujące coś więcej niż tylko Bad&Brekfast.
                      Jakość oferowanych usług jest wwielu   dykowana do coraz bardziej precyzyjnie   Połowa  lat  90.  ubiegłego  wieku  to  także
                      miejscach  na  bardzo  wysokim  pozio-  zdefiniowanej  grupy  docelowej.  Nie   moment, gdy silną pozycję zaczęły zdoby-
                      mie. Wmoaim odczuciu usługi wPol-  jest to tylko kwestia personalizacji, pod   wać rodzime iświatowe marki kosmetyczne.
                      sce utrzymują bardzo wysoki standard,   kątem  oczekiwań  klienta  ale  także  pod   Obchodząca  w tym  roku  jubileusz  25-ecia
                      staramy się być najlepsi ito faktycznie   kątem jego możliwości  finansowych. Ry-  wPolsce marka Thalgo przez długie lata była
                      nam wychodzi.  Branża  SPA  boryka  się   nek dóbr premium rośnie dużo szybciej   niemal synonimem pojęcia SPA – wychowa-
                      jednak  z brakiem  specjalistów.  O ile   niż inne segmenty irynek SPA też musi   ły się na niej pokolenia kosmetyczek iklien-
                      masażystów  i kosmetologów  można   za  nim  nadążać.  SPA  należy  postrzegać   tek, licznie odwiedzających nie tylko hotele,
                      znaleźć,  ia,  o tyle   brakuje   specjali-  jako usługę luksusową, która musi trafiać   ale  przede  wszystkim  salony  kosmetyczne,
                      stów  zarządzaniu  obiektami  SPA,  co   w oczekiwania  gości, aniejednokrotnie   które zaczęto nazywać DaySPA.
                      jest wynikiem zbyt małej liczby placó-  je wyprzedzać.          Dzisiaj zabiegi pielęgnujące ciało ipiesz-
                      wek, które takich specjalistów kształcą.   Kiedy odwiedzamy hotelowe SPA, to   czące duszę stały się codziennością.  Korzy-
                      Dodatkowo  nadal  wielu  inwestorów   zawsze chcielibyśmy tam dostać coś wię-  stamy znich na co dzień, uzaprzyjaźnionej
                      uważa  strefy  SPA  jedynie  jako  kosz -  cej,  niż  oferuje  otaczająca  nas  codzien-  kosmetyczki  za  rogiem,  i od  święta,  wy-
                      towne   „must  have”  i nie  widzi  szans   na  rzeczywistość.  Biorąc  powyższe  pod   bierając  miejsce  weekendowego  czy  wa-
                      na dodatkowy przychód ztej strefy, co   uwagę,  jest  rzeczą  kluczową,  żeby  do-  kacyjnego  wypoczynku.  Mnogość  marek
                      przekłada się na zbyt niski poziom in-  kładnie określić, do jakiej grupy docelo-  izabiegów powoduje, że na efekty ijakość
                      westycji wszkolenia menadżerskie dla   wej chcemy dotrzeć z ofertą. Mamy już   doznań  coraz większy wpływ  ma  profesjo-
                      kierowników SPA.               za sobą lata łączenia oferty SPA z medi   nalizm idoświadczenie. Ate mogą zapewnić
                                                     SPA ielementami medycyny estetycznej.   firmy oferujące najwyższą technologię, ser-
                                                     Dzisiaj obserwujemy wyraźny powrót do   wis iszkolenia. Bo wSPA, jak nigdzie indziej,
                                                     holistycznego  i ekologicznego  podej-  znaczenie ma nie tylko jakość preparatu, ale
                                                     ścia do zabiegów SPA. Wprogramie SPA   także  atmosfera  kreowana  przez  personel
                                                     kluczowymi nie są zabiegi nastawione na   ifizyczny dotyk drugiego człowieka. Dyna-
                                                     szybką  poprawę  wyglądu,    ale  przede   miczny rozwój tego rynku jest dowodem na
                                                     wszystkim  na  wzmacnianie  strefy  psy-  to, że gwarantujące efekty ibezpieczeństwo
                                                     chicznej, przeciwdziałanie stresowi oraz   kosmetyki oraz zaangażowani terapeuci za-
                                                     regenerację sił witalnych.     wsze znajdą swoich wiernych klientów.

 112  .SPA.   N SPA  P                                                                       113






          112-113_Wypowiedzi.indd   113                                                                           2019-02-09   15:59:58
   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62